CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 8, 2011

pepatah~~!!


terbaca satu pepatah nie....
jika kamu inginkan sesuatu,,,
kamu akn kehilangan sesuatu.....
hurm........
bila dipikir2kan balek betul gak pepatah ni...
sbb tue dunia nie penuh ngn pilihan dlm hidup..
bkk mata jer kita pasti akn memilih...
n otak kita akn terus berfikir tanpa berhenti.....
dahsyat tue.....
tapi tula realitinyer............
x bleh nk dinafikan lg....
n dlm hidup pastie ada dugaan...
walaupon kiter senyum org x tau sbnrnyer hati kita sdg mnangis..
x de siapa pon yg tahu........
kita sdr yg tanggung........
hurrmmmm
tp kadang2 tue plihan yg kita buat tue terpaksa mengecewakan pihak len...
2 la yg dikatakan.. manusia x kn pernah sempurna.....
cmer mohon dikuatkan n ditabahkan hati utk mghadapi semua nie....
saya bkn manusia yg sempurna.....
kadang2 ap yg sy buat terpksa menyakitkan beberapa pihak.......
saya insan yg lemah
yang selalu buat salah
n kehidupan skrg jauh berbeza dr dulu...
saya semakin dimamah usia...
semakin hari semakin meningkat usia....
bnyak dosa n salah yg sy dh buat....
n banyak kptusan yg sy perlu buat sndiri......
kdg2 x tau nk luahkan kat sapa...
cme kat DIA saya luahkan........
alhamdulillah.....
x sumer bnda kiter bleh cter n kongsi dgn org.......
n sy cbe utk mnjadi org len.......
tp x bleh!!
sy menipu diri sy sndri......
bilakah kebahagiaan akn jd milik saya???
berusaha mnjadi yg terbaik ......
INSYAaLLAH.........

No comments:

Post a Comment