CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 27, 2012

Dah lama pendam

Alhamdulillah..
dekat sebulan baru nk update blog...
konon bz larrrr...
mcm mn yea nk kata
mlm ni hati jadi kuat sangattttt
dan meremove dia yang menjadi hidupku jadi mcm ni
bkn nk salahkan takdir 
tapi jika x disebabkan dia aku x jadi mcm ni
dia lah penyebab aku jadi sentiasa sedih sangat..
dia penyebab kehidupan aku berubah sgt2!
aku terlalu benci akan dia
aku tahu berdosa membenci sesama muslim
tapi perasaan tue mmg x dpt diluahkan
yang aku mampu hanya pendam shja
sungguh aku tak sangaka
abang aku sendiri kata aku x pandai cari suami
betapa kecewanya aku
hanya tuhan je yg tahu
dan hingga saat aku ini
aku mmg benci kpada dia dan dia
segala yang terjadi kpd aku bknnya kehendak aku
tapi knapa aku dihukum shingga akhir hayat aku???
aku berharap sgt pertalian pertunangan aku dgn dia x menjadi ke jinjang pelamin...
muka berharap
sbb apa???
fyi : dia langsung x cntct aku
dh la mmg aku x suka dia
dia x de inisiatif nk jaga hati n ambik hati aku
mmg betul dia pemalu
ohhh plizzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!
lelaki malu teramat????
aku x leh terima betul!
serius!
n then nampak sgt dia seorang yg kurus bendul!
dan aku mmg x suka dgn org yg lurus bendul!
aku berdoa agar biarlah dia benci aku
lagi sorg ni
penyebab aku bertunang dengan dia...
officially! aku dh remove from FB!
hah! jaga sangat tepi kain orang
tgk diri sendiri tu dulu
bkn stakat aku je perasan perangai belagak ko tue
opah aku sendiri pown nampak
mak cik2 aku
plizzzzzzz laaaaaaaaaa!!!
asal ko x kenen kan je mamat lurus bendul tue ngn adek ko yg seksa tue????
adek ko kan cantik!
meletop!
hot kan!
heeeeeeeee
bertambah plak dosa aku ni kutuk ko....
apa pon aku rasa satu kepuasan bila dpt remove ko dr FB!
serius!

No comments:

Post a Comment