CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 15, 2011

15 hb 11 2011


Fuhhhh~~~
esok kene bangun awal dari yg biasa
sbb ader hari kecemerlangan
tapi slumber jer aku dok tido lambat
nape ntah x leh lelap plak lar
banyak sangat pikir kowt..
esok ader kari kecemrlangan plak tue
adoooiii
rasa malasnyer~~~
ya Allah
mengeluh je la keje aku
bkn nk reti nk bersyukur
masyaAllah
banyak sangat la sdg dipikirkan
anyway sabtu n ahad lpas aku dh start sem baru
naseb bek leh arrange jadual
maklumla aku dh jadi nomad sekrg ni
nak wat cmner
ok fine!
ak sbnarnyer rasa cam malas jer sesangat nak g kursua first week cuti sek tue
nape la ader kursus2 ni time cuti
pas tue minggu ke 2 cuti kene bertugas kat sek plak tue..
haaaaa.......
mengeluh lagi!
biler nak ucap syukur ni wahidah!!
n then ader lagi bnda yg aku x puas hati nie
minggu lpas kitorang baru mesyuarat last tuk tahun ni
n then aku dapat berita aku kener ajar bdak tahun 6!!!
apakah????
OMG!
terus rasa cam sakit giler kepala
naper letak aku??
naper x letak cikgu2 yang dh lama n x pernah pegang lagi tahun 6
aku pon ilmu x baper nak cukup lagi
pastue bleh plak letak aku jadi ketua panatia
bala apa plak ni......
ntahla
dh la bagi tugasan berat2
x tau la dapat bawak ke x
kener tawakal je la
moga dipermudahkan semuanya...
Aminn....

No comments:

Post a Comment