CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 6, 2011

Ciwek~~!


fuhhhh!!
habuk2...
ok! forget it!
berbalik pada tajuk..
ntah mcm mn aku nanges masa bljr bawak kete tadi
mana x nyer
asyik kner tengking jer masa bwak keter
dari semalam p.cik tue asyik nak marah jer
ajar aku x pon
mana aku x hangen..
geram jerrr...
lpas p.cik tue marah dengan x semena2 air mata aku pon jatuh la ke pipi..
hahaha..
skema tul ayat...
lpas dr aku nanges tue p.cik tue x lagi marah2 aku
lpas tue pandai plak p.cik tue cakap slow2 ngn aku
lau x
jangan harap la
ader hikmahnyer kowt aku nanges
bila dipikir2 kan balek
kelakar ader
geram pon ader
hahahaha
nase bek la jumaat ni aku ngn pompuan
lau degn dia lagi aku x sanggup wei
tadi masa dapat kad yang ader no 5261 terus aku tanya banyak kali kat kakak yg de kat situ
betul ker aku kener 5261
mana taknya 5261 tue ngn p.cik tue la...
rupa2nyer betul...
apala nasibbbb...
balek2 jer rumah aku terus citer kat mak aku
mak aku bleh kata aku ciwek
hahaha
mana taknyer
kene tengking
mak ngn bapak aku pon x tengking2 aku
hati lembut betul la ku ni
seriuss...
lau ader sesapa kata yang lebih2 jer
aku mesti terasa sangat
even adek aku sendiri
aduh...
sensitifnyer la ati ni
cmner jadi kuatkan ati ni...
dh dijadikan aku cmni...
apapon....
aku bahagia dgn kehidupan aku sekarang..
thank u ALLAH!..

No comments:

Post a Comment