CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 5, 2012

Aduhai HATI!

Haaaaa...
bengang ni!
ada dia kata aku mengada
apa kejadahnya
kalau bnda tu x betul pon lantak la
kalau betul pon awak ada skandal ngn pompuan tue
tue hak awak
ada sy kesah ke??
yg tetiba nak marah dan bengang ngn sy ni nape???
kita bukannya ada ap2 pon
Eeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
geram plak aku rasa!
kalau awak gaduh ngn dia pon
tue masalah awak ngn dia
bkn masalah sy!
gurau ckit pon dh x bleh
sensitif betul la mamat ni
kang aku x blas bbm ko kang haaaa
kata aku sombong plak..
smlm aku x blas PING sampai bnyak kali kannn
dh waktu2 cenggitu mmg aku dh lena la kannn...


#tolonglah... dahlaakummgsukakatko... janganwatakujatuhhatkatkoblehx??? 
#ya allah tolonglah hati hambamu ini... :'( 

No comments:

Post a Comment