CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 30, 2012

Muhasabah diri Wahidah

Assalamualaikum 
pembuka bicara...
x tahu apa yg dh jadi terhadap diri aku skrg nie...
lebih suka bersendiri daripada bergaul
lebih suka menjauhkan diri dan lebih suka melayan perasaan
owhhhhh.....
tu bukan diri aku..
what happened?????????
aku sendri confius dgn diri sendiri.....
hati mudah terusik dan mata tanpa segan silu jatuhkan air yg paling berharga
plizzzzzzz.......
ada satu perangai aku
kalau aku marah dekat someone or terasa hati ngn someone ke...
no yang akan aku dail ialah EMAK!
seriuussss......
walaupun aku x cerita pon apa yg berlaku dgr suara mak hati aku jadi tenang

kepada someone ni..
aku mintak maaf kalau ada wat terguris hati
aku dh cuba untuk bersikap biasa
tapi x boleh
perasaan BENCI dan MELUAT tue x leh nak buang bila ngn kau..
ya allahhh....
apa dah jadi niiii....
:'(
subhanallahhh....

#tabahkanhatikuyaallahagarakumenjadiorangyangkuatdantidakcepatterasahati.... 

No comments:

Post a Comment