CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 23, 2012

Dari Dia!

JUMAAT
21/09/2012
01:49 AM


ASSALAMUALAIKUM...
dgn lafaz bismillah.. 
ku pulangkan cintamu untukku dulu kembali kepadamu.
dan ku relakan dikau pergi dari hdupku selamanya untuk kau bersama si dia
kerana diri ku tak layak merasa cinta suci mu itu lagi
ku berdoa kepada Allah yang maha esa lagi maha mengetahui
ya allah ya tuhan ku,
seandainya aku mampu meminta sesuatu darimu
kau ambillah seluruh cinta dlm hatiku
biarlah aku hidup tanpanya dan biarkan lah kisah cinta kau dan aku terkubur tanpa nisannya
kepada nurul wahidah...
iaitu insan yang pernah bertakhta dalam hatiku ketika duli
terima kasih ku ucapkan kerana dulunya pernah memberi kebahagiaan dalam hatku walaupun seketika
aku doakan semoga kau hidup berbahagia selamanya
maafkan aku seandainya aku melakukan kesalahan pada diri dan hatimu
*selamat tinggal cinta sejatiku*



#terima kasih atas doa yang diberikan itu.. tapi aku jauhkan diri dari kau disebabkan keredhaan mak bapak aku lebih penting dari segala-galanya... percaya bahawa REDHA Allah terletak pada ke REDHAan ibu bapa kita... Aku pown doakan agar kau berbahagia dengan hidup kau dan semoga kau berjumpa dengan JODOH mu... Dan aku berjanji segala rahsia kau, aku akan simpan sendiri... terima kasih kerana mengambil berat terhadap aku selama ini...walaupun aku x suka aku terpaksa buat... 

#Setiap kebahagiaan itu bermula dengan kepahitan.. Dan percayalah! semua rancangan hidup yang Allah aturkan untuk kita itu sangat indah... :')



No comments:

Post a Comment