CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 11, 2012

Jiwang plak mlm ni..:'(


Dengarkan bintang hatiku 
Aku akan menjagamu
dalam hidupku dan matiku
hanya kaulah yang ku tuju
dan teringat
janji ku padamu
suatu hari pasti akan kutepati
aku akan menjagamu
semampuku dan sebisaku
walau ku tahu
ragamu x utuh
ku terima kekuranganmu
dan ku takkan mengeluh
kerna bagiku 
kaulah nyawaku
dengarkanlah bitang hatriku
aku akan menjagamu
dalam hidup dan matiku
hanya kaulah yang ku tuju
dan teringat
janji ku padamu
suatu hari pasti ku tepati
aku kan menjagamu
semampuku dan sebisaku
walau kutahu ragamu x utuh
ku terima kekuranganmu
dan ku takkan mengeluh
kerna bagiku
kaulah nyawaku
aku akan menjagaku
semampu dAn sebisaku
walau ku tahu
raga mu x utuh
ku terima kekuranganmu
dan ku takkan mengeluh
kerna bagiku
kaulah nyawaku
aku akan menjagamu
semampu dan sebisamu
alau ku tahu
relamu x utuh
ku terima kekuranganmu
dan ku takkan mengeluh
kerna bagku 
kaulah nyawaku
kerna bagiku
kaulah nyawaku!

No comments:

Post a Comment