CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 15, 2012

Solehah

menjadi solehah tue impian semua wanita
begitu jugak aku
aku bukanlah perempuan yang baik
kadang2 ada jugak benda jahat yang aku buat
manusia x pernah sempurna kannn
tapi aku cuba untuk jadi yang terbaik
walaupun sbenarnya aku x mampu jadi yang terbaik
dan x semua orang akan suka kita
pasti ada ayng membenci kita
itulah realiti
tapi teringin nak menjadi seperti gambar di bawah ni ...


mcm kenal je kann
mmg larr...
ni gambar aku
yang aku maksudkan tue pakai purdah
sesungguhnya yang tertutup itu sangat indah
masyaallahhh...
mmg sangattt teringin nak pakai mcm ni
if dah pakai kene konsentret....
x bleh pakai bukak
pakai bukak
tue yg x best tue,,,,,
doakan lah aku menjadi wanita yang solehah...
insyaallah
AMINN..... 
=)

No comments:

Post a Comment